Κυριακή 3 Φεβρουαρίου 2013

Η πρωτη μου δημοσίευση!!

Καλησπέρα σας!!
Να σας παρουσιάσω το μπλοκ μου (δεν το έχω ακόμα πολύ με την τεχνολογία οπότε για αρχή θέλω την κατανόησή σας).
Πριν 7 μήνες περίπου βάπτισα τα αγοράκια μου και η βάπτιση τους ήταν η αιτία να έρθω σε επαφή με τις κατασκεύες!Αρχικά είχα σκεφτεί να φτιάξω μόνο τις προσκλήσεις ,αλλα μετά έφτιαξα και τις παιδικές μπομπονιέρες,τα μισά μαρτυρικά (τα άλλα μισά μια φιίλη γιατί δεν προλάβαινα) και στο τέλος έφτιαξα και το βιβλίο ευχών!Ήρθα έτσι σε επαφή με το scrapbooking, το οποίο λάτρεψα.
Άρχισα να ασχολούμαι και μετά και τώρα βλέπω οτι "κολλάω" όλο και πρισσότερο.Μ'αρέσει να "χάνομαι" ανάμεσα στα υπέροχα χαρτιά,στις κορδελίτσες,στα κουμπάκια και σε ότι μπορεί να φανεί χρήσιμο σε μια κατασκευή.
Και επειδή όσοι ασχολούνται με το χόμπυ αυτό, έχουν και μπλοκ, είπα να φτιάξω κι εγώ(τι απ'εξω θα έμενα?).
Έτσι λοιπόν γεννήθηκε το " My lolli-world" (για να είμαι ειλικρινής ,γεννήθηκε πρώτα στο facebook και μετά έγινε μπλοκ,αλλά ειπαμε ...με κάθετι καινούργιο στην τεχνολογία θέλω τον χρόνο μου)!
Εύχομαι το μπλοκοσπιτάκι μου να σας κερδίσει με τον καιρό και να μπορέσω να φανώ χρήσιμη σε όσους τους αρέσουν οι κατασκεύες ή σε όσους ψάχνουν ένα διαφορετικό , ξεχωριστό και μοναδικό απόκτημα ή δώρο!!

3 σχόλια: